فروش آپارتمان

فروش آپارتمان و املاک مسکونی و تجاری

فروش آپارتمان

فروش آپارتمان و املاک مسکونی و تجاری

  • ۰
  • ۰

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی از پرسنل بصورت گروهی

یکی از عکس های بسیار کاربردی در صنعت ، عکس هایی با حضور اپراتورها و دستگاه ها و ماشین آلات در خطوط تولید است و همینطور عکس های دسته جمعی پرسنل یک کارخانه یا گروه تولیدی.
گاهی برای یک صنعتگر همان مقدار که نمایش دستگاه ها و ماشین آلاتش مهم است ، معرفی نیروی کار و افراد شاغل در خطوط تولید نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
اپراتور ها، مهندسین، پرسنل کنترل کیفیت، تعمیرکاران و سایر افرادی که دست در دست هم عامل چرخیدن چرخ یک خط تولید است و یا خارج از خط ، نمایش جلسات و گاه کنفرانس ها، گروه مهندسین و در کل تمام افرادی که در یک کارخانه یا واحد تولیدی دست اندر کارند ، برای بسیاری از صنعتگران موضوع مهم و قابل نمایشی است.
به طور معمول این نوع از عکاسی بسیار زمان بر و نیاز به شکیبایی از جانب هر دو گروه ( هم گروه عکاسی و هم گروه تولیدی) است.چه بسا گاهی برای یک عکس صنعتی ایده آل نیم روزی زمان صرف می گردد تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. تمیزکاری ماشین آلات از روغن ، گریس و یا گاه رنگ آمیزی ماشین آلات کمی فرسوده تر ، حساسیت روی نظافت محیط خط ، آراستگی اپراتورها و در نهایت ، هماهنگی نظام اپراتورها و پرسنل در جایگاه تخصصی هرکدام ؛ این نوع از عکاسی صنعتی را دشوار و پیچیده کرده است. به همین علت عکاسی از پرسنل بصورت گروهی در حال کار به طور معمول عکس های گران قیمت تر و ارزشمندتری هستند که در مقایسه با نوع کاربردی که دارند بسیار ارزنده و مفید نیز هستند.

در این بخش از وب سایت استودیو عکاسی صنعتی ناین می توانید از عکاسی از پرسنل بصورت گروهی که توسط تیم عکاسی صنعتی ناین ۹ از مجموعه های مختلف تهیه گردیده دیدن فرمایید.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید

نظرات (۱)

سلام.خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی