فروش آپارتمان

فروش آپارتمان و املاک مسکونی و تجاری

فروش آپارتمان

فروش آپارتمان و املاک مسکونی و تجاری

  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب آشپزخانه

استفاده از رنگ‌های گرم برای آشپزخانه

شاید بیشتر افراد تصور کنند که رنگ‌های خنثی، کمی خسته‌کننده و خواب‌آور باشند. ولی واقعا این طور نبوده و قرار هم نیست اینگونه باشد. با اضافه کردن رنگ‌های شاد به دکوراسیون آشپزخانه، می‌توان رنگ‌های خنثی را به تعادل رساند و کمی شادشان کرد. و همچنین رنگ‌های آبی، سبز، یاسی، و از این دست رنگ‌ها، آشپزخانه را خنک و آرام بخش می‌کنند. برای مثال در تصویر بالا رنگ شتری برای کابینت‌ها و کف و دیوار‌هایی با رنگ کرم، باعث شده فضایی گرم و آرامش بخش ایجاد شود، و همچنین کابینت‌ها زیبایی خود را دو چندان نشان دهند.

با استفاده از نورپردازی و رنگ‌بندی مناسب، می‌توان هر رنگ خنثی‌ای را به تعادل رساند. منتها مساله این است که از نظر شما رنگ متعادل چیست. اگر نگران این هستید که رنگ آشپزخانه‌تان را اشتباه انتخاب کنید، پس حتما از رنگ‌های خنثی کمرنگ‌‌تر استفاده کنید. این رنگ‌ها هیچ وقت از چشم نمی‌افتند و همه را راضی نگه می‌دارند.

رنگ مناسب آشپزخانه - دیوارهای با رنگ گرم

سایر آموزش ها در آگهی رایگان شهر24

استفاده از رنگ‌هایی با توناژ قرمز برای آشپزخانه

ممکن است همه افراد برای انتخاب رنگ مناسب آشپزخانه، به سراغ رنگ‌های قرمز نروند. ولی شاید رنگ قرمز برای اضافه کردن روح و نشاط به آشپزخانه، مناسب باشد. در آشپزخانه‌هایی که رنگ‌های تیره زیادی در آن‌ها به کار رفته است، همانند آشپزخانه‌هایی با کابینت مشکی، قرمز می‌تواند بر تیرگی فضا غلبه کند. همچنین قرمز و رنگ‌هایی از خانواده قرمز، با رنگ‌های استیل، ترکیبی زیبا و شیک و مدرن بوجود می‌آورند. البته استفاده نادرست از رنگ قرمز می‌تواند فضا را غیر قابل تحمل کند. اگر می‌خواهید از رنگ‌های خانواده قرمز استفاده کنید، حتما از متخصصان طراحی دکوراسیون، و تبلیغات اینترنتی در سایت شیپور مشورت بگیرید.

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • آگهی ستاره دار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی